Translate

Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009

κυκλος


Κύκλος…..@.......σιωπή………@........μήνυμα….!
Αυτή είναι μια σκέψη από τα κομμάτια που τρέχουν στην ζωή μου περίεργα κομμάτια μα την πίστη μου εικόνες που έρχονται και μετά χάνονται ξανά .
Σαν μια προσευχή που έχει αποδεχτή αυτό που αφήνεις την εσωτερικοί αναζητήσει να αγκαλιάσεις .Πόλη ψάχνουν να βρούνε τα κομμάτια από βιβλία θεωρίες θρησκείες ………..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ και αν δεν υπήρχαν αυτή η περίεργη η αυτή που έγραψαν την αλήθεια η το ψέμα τη θα γινόταν στην ζωή μας .Μεγάλο ερώτημα αλήθεια ………….πάλη ξέφυγα ……….ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ………και αυτή ένα από τα καλύτερα ποιήματα μου έτσι απλός της το χάρισα τότε χωρίς ανταλλάγματα ………..δεν έψαχνα από εδώ μέσα το γαμήσι ποτέ ……..παρόλο που είναι ακίνδυνο στην ουσία .Ευτυχία …………….………….κάποτε μου είπε δεν την αγάπησα ποτέ ……….απλός ένα ποίημα της έδωσα και μια περίεργη πορεία .Μόνο που ήταν αληθινοί …………
Από τότε η σκέψη τρέχει μήπως αυτά που γράφο σημαδεύουν κομμάτια μερικών ανθρώπων ………..ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΧΑΝΟΜΕ Μερικες φορές …….για να μην ενώνομαι έστω και έτσι με τους γύρο μου .
Ο πιγκουΐνος …..πόνεσε για πολλά αλλά δεν ξεχνά ποτέ αυτά που αξίζουν στην ζωή αληθινά πόλη λένε πως ζω σε μια ξευδεσθιση ……..πραγματικά με έχει προδώσει και κούραση η πραγματική ζωή μου εδώ και χρόνια .Έχω δει οπός και πόλη άνθρωποι πολλά κομμάτια της ζωής εγώ θέλω να χάνομε σε μια ψευδαίσθηση και να μην ξαναγριεψω σαν έναν αγριεμένο λύκο που ήμουνα πιο πάλη ………….απλός κρατάω την μοναξιά του και την θέληση να μην ξεχνώ και να μην πλησιάζω πλέον τα παγιδευμένα κουφάρια τον ανθρώπων .

Για την ευτυχία λιπών που πλήγωσα γιατί δεν γινόταν να της δοθώ να με κάνη έναν σκλάβο στην δικιά της …………ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ …….τώρα έχω το αρκουδάκι και προσεύχομαι να περνά καλά …………γιατί ξερό πως και αυτή προσεύχεται για μένα ………?

Συναντηθήκαμε σε μονόπατη σκοτεινό
Περίεργο σε μια γωνία
Μια πόρνη πούλαγε ζωή
Κινήσει κορμιού και χαρά
Και εμείς αντίκρυ να κοιτάμε
Την διασταυρώσει ξανά
Ένα μονόπατη που πολύ θα πονά
Στην καρδιά που φερνή
Σκέψη και ωμός
Όλα γίνανε ψεύτικα
Σαν μια μπόρα και μετά
Μου είπες πως πονάς
Πως με αγαπάς πως ……
Και εγώ σιωπή οπός κανό από
Πέδη
Και μετά χωρίσαμε έτσι
Όταν χάθηκες μια μέρα
Ξαφνικά
Αίνο εγώ πυρρά την αλί πλευρά
Έτσι απλά σαν ένα ποτάμι
Που κιλά και δεν σταματά
Απλός χάνετε σε πολλές
Διακλάδωσης και μετά
Σιωπή και μοναξιά

Πραγματικά καλός άνθρωπος αλλά ……..είχαμε ……..διαφορετικά μονοπάτια ……….
Ναι δεν σε αγάπησα ……πως θα μπορούσα άλλωστε εσύ τα θέλεις όλα και τώρα αίνο εγώ δεν αναζητώ τίποτα και απολαμβάνω αυτό που τρέχει στην ζωή .
Σιωπή
Μοναξιά
Φτώχια
Είμαι ευτυχισμένος γιατί δεν θα ανήκω ποτέ σε κανέναν σε αυτόν τον μικρό κύκλο της ζωής μου …………ένας κύκλος που θα κλίση στο μεγάλο ταξίδι μου …………..
Θα σε θυμάμαι πάντα
Θα σε σκέφτομαι πάντα
Θα σε σέβομαι πάντα
Ο αγράμματος …………..ΝΙΚΟΣ ……….?
12/1/2009 7:50 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

outopia_o@yahoo.gr

outopia_o@yahoo.gr
outopia_o

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ετικέτες

?? (1)