Translate

Κυριακή, 22 Μαρτίου 2009

N

Ανάβω τσιγάρο σε λίγο καιρό θα πάω για μια γνωστή μου στο αντικαρκινικό [ περιπέτεια που σου δείχνει και την αληθινοί σύντομη ποριά μας σε αυτόν τον κόσμο ] …………για αυτό και δεν πάω στην Τρίπολη ……θέλω να θυμάμαι όταν Κυριακή σήμερα ……..!
Δυστυχώς μερική δουλεύουν και σήμερα για να απολαμβάνουν η άλλη αυτήν την ξεχωριστεί μέρα στο πέρασμα της ζωής μας ο ήλιος βγήκε δήλα και εγώ σηκώθηκα με ωραία συναισθήματα μετά από σκέψη αναζητήσεις μέσα μου …………..απλός αφήνω την ζωή να κυλήσει σαν ένα δάκρυ του θεού που κιλά στα Φιλά από το δεντράκι που έχω εδώ δίπλα μου .Παρόλο που δεν γυρνάω για κανέναν σε αυτήν την ζωή αυτά που πέρασα απλός πέρασαν και σήμερα ζω το τώρα όσο να χαθεί και αυτή η μέρα .Σίγουρα Μερικες φορές σκέφτομαι την δουλεία μου λογικό ………..αλλά όταν δεν είσαι στο δημόσιο λογικό είναι να μην μπορείς μάλλον δεν δικαιούσαι αν είσαι υπάλληλος να ζεις σε ψευδαισθήσεις .Παλιά ήμουνα κρατίστης για αυτούς που πληρώνονται από το κράτος ……….τελικά ωμός όταν πυρρά την απόφαση να μην έχω σχέση με κανένα γνωστό φίλο από το παρελθόν που πληρώνονται από εκεί η ζωή μου γέμισε με ωραία κομμάτια από γεύση μιας ξεχωριστής ……………σοκολατένιας σκέψης .
Γιατί η ζωή κάθε στιγμή σε διδάσκει και εσύ επεξεργάζεσαι κάθε χαμόγελο η κάθε ξεχωριστεί σκέψη που δηλώνει ο καθένας μας .Μου λέει ένας από αυτούς κάποτε …………είσαι μαλάκας που δουλεύεις τόσα χρόνια για 800 εύρο τότε σήμερα 950 από τότε η σκέψη μου για όλους αυτούς έφεραν την πραγματική ηρεμία στην ζωή μου .

Μακριά από μένα οποίος πληρώνετε από αυτό το τσουβάλι ………συνάντησα έναν φίλο είναι στην αστυνομία και του είπα πρόσεχε μεγάλε η κερί γυρνάν σε αυτούς που γέννησαν την σκλαβωμένη υπαλληλικοί ιστορία [ μιλάω λάμντα για ιδιωτικό τομέα ] πόλη μιλάν για πολλά και διάφορα .
Πολλές φορές με ρωτάν δεν θέλεις χρήμα περισσότερο να γυνή κατή καλύτερο από το να δουλεύεις στην ράμπα τόσα χρόνια ……….Γελάω πόλη γνωστή ανέβηκαν και πραγματικά δεν αξίζει για μερικά εβροπουλα να είσαι σαν έναν τσολιά στο σύνταγμα ………..το χρήμα δεν φερνή ελευθέρια κολλητή φερνή αμαρτία και όχι ελευθέρια .Εγώ έμαθα να ζω με πόλη λίγα ……..πολλές φορές κοίταξα κατή σε μια βιτρίνα αλλά το άλλο περίεργο σύννεφο σκέψης με έκανε να συνεχίσω τον περίπατο μου .Είναι σαν μια ωραία γυναίκα που την κοιτάς αλλά δεν την ακουμπάς …………..ανήκει αλλού γιατί η ζωή έχει τους δικού της κανόνες .
Ρουφάω τον καφέ μου και περιμένω το δωράκι μου να πάω ένα σαββατοκύριακο στα βουνά τον Αγράφων ………….ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ Ο ΘΕΟΣ …………………που δεν έχει πατρόνες για να τον διήκουν απλός είναι κάτι που μόνο σου το συναντάς η δεν θα το νιώσεις ποτέ ……….περίεργο μοναχικό ταξίδι .
γουστάρω μόνο ωραίες εικόνες στην ζωή μου εκεί ……..και όχι μονάχα περίεργα ταξίδι .
Κυριακή σήμερα ……….

Καλά να περνάτε όλοι και καλή αντάμωση να ζείτε την κάθε στιγμή οπός γουστάρετε ……..μόνο εσείς και όχι η άλλη για εσάς …………
Υποκλίνεται ένας ……….ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ……!
22/3/2009 1:39 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

outopia_o@yahoo.gr

outopia_o@yahoo.gr
outopia_o

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ετικέτες

?? (1)