Translate

Σάββατο, 30 Μαΐου 2009

3

Κέινς
[ είναι το πιο εύκολο να βρεις φρέσκε ιδέες από το να ξεκολλήσεις από τις παλιές ]

Anοikis…. [είδος προγραμματισμένου κυτταρικού θανάτου ]

[ φιλοσοφικοί λίθο ]..............[ Μέκκα ]....!
Z-axis……..

[Η ιστορία και το ψέμα γράφονται η πλάθονται από ανθρώπινα μυαλά η ευρήματα χαμένα στον κόσμο ]

κάποτε αναζητάς πράγματα
ιδέες έρωτες γερνάς και τα ξεχνάς
ο εγωισμός είναι σαν τον καρκίνο σε τρώει αργά αλλά βασανίστηκα
η θεωρία είναι σαν την αμαρτία

Μαρία
γιατί να διαβάσω όλα αυτά και να χάνο την κινήσει της ζωής και του κόσμου μου γιατί να στεναχωριέμαι αίνο δεν ξερό αν ύπαρχοι ζωή μετά τον θάνατο .............τα θέλω όλα και τα θέλω τώρα .

αγράμματος
γελάω ............τη φοράς

Μαρία
είσαι διεστραμμένος .............γουρούνι σαν όλους τους άλλους μόνο τα θέλω σας για μια βράδια και μετά ομίχλη γίνεστε .
δεν φοράω τυπωτά καθίκι ............

αγράμματος
γελάω ..............γιατί θυμώνεις μήπως και εσύ δεν έστειλες καρδιές στην πυρρά σαν την ιερά εξέταση κάποτε δεν χώρισες η δεν έκανες παντρεμένους να σαλέψουν από της σκηνές του σόματος σου σε κάθε απόλαυση. Τη ζητάς λίπανα αυτό που έζησες έρχεται και χάνετε σαν κατή που αφήνει και χαρά και δάκρυ μωρό μου .
Μαρία
και τη ξέρεις τη έκανα στην ζωή μου καθίκι έστω και έτσι να είναι καθένας δίνη και παίρνει σε αυτήν την ζωή οπός λέει και ο φίλος σου ο Μιμής .............το αιώνιο παζάρι του καπιταλισμού .

αγράμματος
αστών αυτόν κολλημένος στα μαθηματικά και στην ηδονή της αναζήτησης του κορμιού μιας γυναίκας που την βάζει σε κάθε σταγόνα της ζωής του άπυρες γυναίκες σαν την κινήσει τον κεφαλαίων στον πλανήτη .Σαν μια ερρωμένη που κερδίζει η χάνι σε μια σχέση .
Μαρία
και εσύ που ανήκεις καθίκι ................μάλλον ούτε εσύ δεν ξερής πεζής με την σκέψη και την ανάσα της μοναδικής ξεχωριστείς γυναίκας που σε επηρέασε .
αγράμματος
θέλεις να κάνουμε διαδικτιακο ερωτά .......είναι σαν να μπαίνεις σε ένα πάρτη μεταμφιεσμένων όλοι φοράν μάσκες [ σαν τον καπιταλισμό Μιμή ]
Μαρία
θα το σκεφτώ απόψε θέλω να μου πεις που ανήκεις σε αυτήν την μεριά του κόσμου μας η απλός γραφής για να κάνης μόνος σου ψυχαναλύσει .
αγράμματος
μωρό μου όλοι χάνονται σε περίεργα μονοπάτια ............απελευθερώσει εξαρτήσει ..........
φαντάσου πως όταν κάθομαι να γράψω η μουσική γίνεται η φωτεινή στιγμή σε ένα τούνελ που σιγά ανοίγει σε κάθε βήμα μου όλοι περνάν το δικό τους τούνελ .Η άνθρωποι στα 39 οπός εγώ η άλλη δεν ξερό τη αναζητάν μάλλον εγώ βρίσκω μια πορτίτσα στο τούνελ και ξαναμπαίνω στο σκοτάδι .Η μουσική χάνετε και όλα μεταμορφώνονται σε έναν σκοτεινό κόσμο .
Μαρία
δηλαδή είσαι μια διχασμένη προσωπικότητα και αναζητάς σκέψης και παρέα σε έναν χορό μεταμφιεσμένων .Τη τραγική που είναι η ζωή σου μωρό μου και χάνεις την πραγματική ζωή την αιώνια αναζητήσει .
Αγράμματος
Γελάω ..................ωραία σκέψη μωρό μου μα όχι δεν ανήκω σε αυτό το κομμάτι [ καθένας κάνη ότι γουστάρει αλλά δεν πεζή και δεν ανατρέπει την ζωή του αλλού ] όλοι κρύβονται μιλάν ελευθέρα μέσα στο άπυρο .Ένα πλανητικό σύστημα που καθένας χάνετε η ξαναβρίσκετε με τον άλλο σε ανύποπτο χρόνο .Με φαναζεσε στα 50 να μιλάω για τη τότε ...........
Πολιτικοί
Εικόνες
Έρωτες
Δεν κάνουν για μένα αυτά .................τότε θα αφήσω τους νέους να κάνουν τα δικά τους κόλπα και εγώ θα παρακολουθώ σιωπηλός μωρό μου .Κάποτε ζητάς και εσύ να αφουγκραστείς κομμάτια τον άλλον να μελετάς την κάθε φράση κα να γίνεσαι καλλίτερος και σοφότερος μωρό μου .
Μαρία.........[ μάλλον θα κάνουμε διαδικτιακο σεξ καθίκι ]
Αγράμματος ..........[ η αναζήτηση είναι μια περίεργη μουσική ξεχωριστεί που την γραφή καθένας μόνος του ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

outopia_o@yahoo.gr

outopia_o@yahoo.gr
outopia_o

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ετικέτες

?? (1)