Translate

Κυριακή, 26 Ιουλίου 2009

λυκος




Η καλύβα..........Άγραφα..........Βλάση.........!

Το σιντη παλιό ξεχασμένο μου το έφερε ένας περίεργος από τα πάλη μια μουσική που σε στέλνει εκεί που η ζωή δεν μπορεί να σε πάει ..........!ένα ταξίδι που μονάχα η δικιά σου φαντασία η μοναξιά μπορεί να αγκαλιάσει στην ποριά της καθημερινότητας σου .Η ζωή τρέχει με πολλά περίεργα διαστήματα με θέλω για πολλά υλικά αλλά και σαρκικά κομμάτια μας όλοι αναζητάν κατή άλλη το κυνηγάν και άλλη κουράστηκαν να κυνηγάν .Αλήθεια τη να κυνηγά ένας που μπαίνει στην αστυνομία η στο Στράτο από τα ........αλήθεια πόσο μικρή όταν έχεις το φάει τον μισθό μετά σίγουρα τη κυνηγάς φίλε μου μάλλον γεμίζεις την ζωή σου με το ασχολείσαι με τους άλλους .
Στο χόριο μου έχει ένα εκκλησάκι μέσα στο απέραντο δασός εκεί που η σιωπή γεννά την σκέψη ο δικός μου παράδεισος ο άνεμος τρέχει και η κινήσει τον δέντρων γεννά μια περίεργη ομιλία ακόμα και τα πούλια όταν κελαηδάν σε στέλνουν στην σιωπή της ψυχής σου .Εκεί μπορείς να κάνης απολογισμό σε αυτά που αναζητάς και σε αυτά που πρέπει να θάψει το εγώ σου πόλη γύρισαν τον κόσμο όλο πέρασαν ηδονές ξενύχτια έρωτες για μια νύχτα η για πολλές και τελικά από εκεί που ξεκινά η ζωή τους .Ένας περίεργος κόσμος ανάμεσα στην ζωή και στην άλλη την αναζήτηση της ψευδαισθήσεις μπορεί πόλη λένε ζήσε της στιγμές τα δευτερόλεπτα γιατί δεν ξαναγυρνάν αλήθεια γιατί να ξαναγυρνάν .Ότι αρχίζει πρέπει και κάποτε να τελειώσει ...........το αιώνιο είναι και η δυστυχία της υπάρξεως μας .

Ένας πόλη πλούσιος έδινε τα πάντα για να ζήση λίγο πιο πόλη [ είχε καρκίνο αγιάτρευτο ] πήγαν πόλη επιστήμονες αλλά το χρήμα δεν έκανε τυπωτά ........και το μίσος του για τον κόσμο που έζησε με χλιδή τον μίσησε γιατί ...............πέθαινε κανένας δεν μπορούσε να σταματήσει το κόσμε του .............[ είχε τα πάντα αλλά δεν είχε τυπωτά ].........τραγικό τέλος γιατί τελικά στο τέλος το μεγάλο ταξίδι το κάνης μονάχος .

Όλοι κυνηγάν κατή .............
Γυναίκες
Χρήμα
Γκόμενα μαζί με γυναίκα ............το ίδιο και για εσάς κύριες μου .........σήμερα όλα πουλιούνται και κάποιος τα αγοράζει όλα τα καλά να έχεις πάλη τα βαριέσαι την καλύτεροι γκόμενα σε όλα τα κομμάτια στο κρεβάτι στο μυαλό στο χρήμα .........τα βαριέσαι η κατάρα του ανθρώπου βαριετέ ακόμα και την σκιά του τη τραγικό .
Στην δουλεία μου όλοι γκρινιάζουνε
Από της γραβάτες που τα περνούν χοντρά .............τώρα τη κάνουν .............ευτυχώς δεν τους πληρώνω εγώ ...............Έμεσα .......
Από αυτούς που τα δίνουν όλα και τους σκολνά γιατί θέλουν να γίνουν σαν τους πιοπανο .........τους λυπάμαι
Για μια κοινωνία που έγινε το παρακράτος της επιβίωσης τους όλοι μα ρε χαμένε ..........αν ίσε άχρηστος τα αποτελέσματα θα φανούν όσους και να φας θα σε σφάξει ένας άλλος ..............

Το χωριό μου γέμισε πολλές σκιές στην σκέψη μου οίδα πολλά κομμάτια της ζωής μου και κάθε μέρα ευχάριστο ........τον θεό που δεν Αίγινα αυτό που θέλουν η άλλη να γίνω ...........γιατί ότι ανεβαίνει κατεβαίνει και εγώ έμαθα να κοιτάζω τον κόσμο από χαμηλά ..........

Υποκλίνεται ένας μοναχικός λύκος στα βουνά τον Αγράφων ...........?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

outopia_o@yahoo.gr

outopia_o@yahoo.gr
outopia_o

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ετικέτες

?? (1)